| siitä tuli sitte tämmöne! |
joo nää ilmeet on oikeesti hirveitä, mut ei tullu parempii :D
Ostin Amalialta 10 eurolla sen vanhan laukun kun se osti uuden,kuva siitä tossa alla. Miusta toi oli aika sulonen <3
Reilua et toiset löytää tälläsiä ihanuuksia 5 eurolla.. Mie siis tyydyn kuolaamaan aina ku nään tän :D
Mut nyt kattoon Idolsia, Heissan!
xoxo Sonja