keskiviikko 25. tammikuuta 2012

aktiivinen nuori

Tänään oon saanu hirveesti aikaan! Oon pälpättäny tänää puhelimessa ihan liikaa.. Ensin soitin Vero Modaan, saisinko sieltä TET-paikan ja pääsihän mä! Koulun jälkeen heti kahdelta meillä oli ensimmäinen rippikoulun ennakkopäivä (booring!) Nyt kipittelin koneelle, ja kävin täyttämässä Kerimäen S-Marketin kesätyöhakemuksen. Toivottavasti tykkäävät, nimittäin en mä enää pitkää enää elä mun käväsellä 10e viikkorahalla.. :D mut nyt rupeen kuvailee teille huonepostausta, se tulee sitten kun kerkeen sen saamaan valmiiks :)

sori nyt tää vähän lyhyt postaus :< Mut huomiseen! <3


xoxo Sonja

3 kommenttia:

katri kirjoitti...

kivan olone blogi ja sul on ihanat hiukset! (:

http://wwakeupandstartliving.blogspot.com/

Sonja kirjoitti...

kiitos:)

ella kirjoitti...

kivan olonen blogi(:
liityin lukijaks ,liity säki mun (:
ellatheelephant.blogspot.com