tiistai 24. tammikuuta 2012

kysymyksiä

10 asiaa jotka haluan kokea tämän vuoden aikana:

1. Sisustaa huoneeni täydelliseksi! 
2. Löytää poikaystävän
3. Käydä ulkomailla
4. Käydä festareilla
5. Rippileiri<3
6. Lähteä yö-junalla Lappiin
7. Löytää täydelliset korkokengät
8. Viettää viikon kavereiden kanssa paikassa x
9. Ottaa pidennykset
10. Päästä pianossa 2/3 läpi!


 5 asiaa joita vihaan yli kaiken:
1. Valehtelua
2. Kaksinaamaisuutta
3. Rasismia
4. Sotimista
5. Kiusaamista

 4 asiaa jotka kuvaavat minua luonteeltani:
1. Huumorintajuinen ja sosiaalinen,  tutustun helposti uusiin ihmisiin
2. Tunteikas, en pahemmin säästele tunteiden näyttämisessä
3. Mustasukkainen, tulen helposti kateelliseksi, ja ja olen yrittänyt vähentää moista turhuutta
4. Visuaalinen, pidän kauniista vaatteista ja tavaroista, sisustan huonettani useasti


 5 asiaa joita arvostan muissa ihmisissä:
1. Hyväsydämmisyyttä
2. Rehellisyyttä
3. Sitä että he ajattelevat muita ennen itseään
4. Optimisuutta
5. Epätäydellisyys

 3 suurinta haavettani juuri nyt:
 1. Saada poikaystävä<3
2. Sisusta omahuone täysin uudestaan!
3. Päästä lomalle lämpimään



kaikki kuvat weheartit

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva blogi sulla :) Sun kuvatki on ihania (vaikka nää nyt onki we♥itistä) :D Mut käy tsekkaa mun ja liity toki lukijaks jos tykkäät: http://onoffopenclose.blogspot.com/

Sonja kirjoitti...

kiitos:) käyn vilkasemassa sun! Joo siinä alempana oli kyl ihan omiakin kuvia:)

Amuuuu kirjoitti...

nice! tuu hakee kamas meiltä tai heitä n ne kombostiin! :D

Sonja kirjoitti...

kyl mie tuun kuhan kerkeen:D ja et varmasti heitä niitä kompostiin!!!:DDDD

Amuuuu kirjoitti...

no huomenna oikeesti tuut!

kardemumma kirjoitti...

Ooksää kauan soittannu pianoa ja paljon sä soitat päivässä? t. viulua opiskeleva.

Sonja kirjoitti...

oon soittanu 8 vuotta, 9 vuosi menossa, soittelen joka päivä määrät nyt vaihtelee 15min-2h, mut jos ihmettelet miks käyn vasta nyt 2/3, nii mulla on aina vähän viivästyny nää tutkinnot:D

kardemumma kirjoitti...

Mullaki vähän viivästyny. Ite oon suorittannu 2/3, mutta soitan D:n kappaleita. Jää kyllä tekemättä tuo 3/3 luultavasti ja teen suoraan D:n. 2/3 suoritin 3/3 kappaleilla.

Anonyymi kirjoitti...

aaaa mitä kuvia :) ♥

aukkau.blogspot.com

Henzkuj kirjoitti...

Wau.. Oot aika saman tyyppinen ihminen kuin minä.. :o Melkee kaikki noissa jutuissa on samoja mitä mäkin laittasin! Oikeesti siis! :D

Jjään seurailemaan, kiinnostuin nyt aika paljo! Kiva lukee ihmisestä joka on melko samanlainen kuin minäki (::

Omani:
http://the-place-where-i-belong.blogspot.com/

PS. Joo mun blogi ei silleen hirveesti kuvaa mua, mutta ajattelin kokeilla jotain uutta, kun kyllästyin pitämään lifestyle-/valokuvausblogia(:

Sonja kirjoitti...

Henriikka: Ai kiva kuulla et joku on samanlainen ku mä, sitä ku aina aattelee olevasa se tunarein maailmassa:D Käyn tsekkaa sun!