Näytetään tekstit, joissa on tunniste laukut. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste laukut. Näytä kaikki tekstit

torstai 26. tammikuuta 2012

tuunattua tavaraa

Löysin kaapinperukoilta mun vanhan mustan Onlyn mekon jossa oli olkain rikki. Tuunasinki siitä sitte ihan erinäkösen, omasta mielestäni siitä tuli tosi kiva, tosin vähän lyhyt. En oikee vielä tiiä missä sitä käyttäisin mut kyl mie vielä jonku paikan löydän. Ette sitte kommaa noita mun hirveitä ilmeitä :D
siitä tuli sitte tämmöne!





 joo nää ilmeet on oikeesti hirveitä, mut ei tullu parempii :D


 Ostin Amalialta 10 eurolla sen vanhan laukun kun se osti uuden,kuva siitä tossa alla. Miusta toi oli aika sulonen <3
Reilua et toiset löytää tälläsiä ihanuuksia 5 eurolla.. Mie siis tyydyn kuolaamaan aina ku nään tän :D

Mut nyt kattoon Idolsia, Heissan!

xoxo Sonja