sunnuntai 29. tammikuuta 2012

thankful girl

Eilen käydessäni illalla tällä huomasin että teitä ihania lukijoita on jo yli 50!!<3
Oon kiitollinen siitä et jaksatte mua, ja näitä mun yli-turhia kirjotuksia. Jaksakaa rakkaat lukijat jaksakaa!




Vielä lyhyesti eilisestä, tosiaan illalla oli meillä rippikoulun lähetyspäivä, ja siihen kuului Idän Ihmeiden keikka. Olisin ottanu teille sieltä kuvia, jollen olis ollu nii väsyny sillo. Viisaat nukkuu yöllä. Senjälkee tultii Sannin kaa meille ja vuokrattii Ärrältä Trust_ elokuva. Se oli ihan huippuhyvä, vaikka en nyt yleesä oo illalla väsyyneenä minkää draaman ystävä, mut boonukset sille! Sen jälkee vielä Amalialle yöks, mikä oliki sitte 'tosi' mukavaa, koska mun piti olla 15 yli 9 kirkossa, kuuntelemassa miten mun pitää pidellä jotai kolehtihommia. Mut kunnialla siitäki selvittii, loppupäivä vietettiinki mtv3 teinilaatumoskalla, ja mustikkapiirakalla, i like!


Vielä boonuksena tieto et mulle ei sovi imagolasit, ei sitte yhtää. Kiitos, heippa ja kestäää<3

xoxo Sonja



1 kommentti:

Inka kirjoitti...

sulla on kiva blogi ja tosikiva ulkoasukin :-)

käy kattomassa mun blogi: http://words-of-thoughtss.blogspot.com/