Tänään oon saanu hirveesti aikaan! Oon pälpättäny tänää puhelimessa ihan liikaa.. Ensin soitin Vero Modaan, saisinko sieltä TET-paikan ja pääsihän mä! Koulun jälkeen heti kahdelta meillä oli ensimmäinen rippikoulun ennakkopäivä (booring!) Nyt kipittelin koneelle, ja kävin täyttämässä Kerimäen S-Marketin kesätyöhakemuksen. Toivottavasti tykkäävät, nimittäin en mä enää pitkää enää elä mun käväsellä 10e viikkorahalla.. :D mut nyt rupeen kuvailee teille huonepostausta, se tulee sitten kun kerkeen sen saamaan valmiiks :)
sori nyt tää vähän lyhyt postaus :< Mut huomiseen! <3
xoxo Sonja



