Nyt siis kauantoivottu huonepostaus! Tän tekemisessä meni jonku aikaa, ja yritin saada mahollisimman tarkkoja kuvia, ottaen huomioon sen että mulla on ihan tosi huono kamera. Ja sit ilmotusluontasta asiaa, eli siis voi olla että en pääse kuvailemaan nyt vähään aikaa, ku mun kameran muistikortti sekos, eli pitää käydä ostamassa uus. Mut nyt nää höpinät siksee ja kuvat tiskille!

Tälläsiä!
XOXO
Sonja






