sunnuntai 22. tammikuuta 2012

summer '11

Oon niin talvimasennuksessa et on pakko tehä tälläne kesäfiilistely postaus, ihan sen takii ettö en kuole tähän kaamokseen! Koitetaan kestää, mut ois kyl aika tulla sen auringon, lämmön ja uintikelien hei c'moon!
koli<3

Kesä takas!<3

xoxo Sonja

Ostoksia

Tostaina pääsin taas 'pitkästä' aikaa kaupoille, ja käteen ei oikeestaa tarttunu muuta ku uus lompakko:)
Oon itseasiassa ettiny jo aika pitkään uutta, ja Seppälästä löytyki sitte sopiva, ja mun minibudjetille onneks, se oli vielä alessa!
Lompakko ALE 6.85<3

Torstain päivän asu:
 sori tän laatu kusas :<

Eilen vietettiinki sitte kaverin 15wee synttäreitä, kiitos tytöt ihanasta illasta<3 mut kyllä kieltämättä loppuillasta alko jo vähän huomaamaa et jotain oli suuhunsa laittanu enemmän ku pitäs. No mut mitä sitä murehtimaan! Kuvia ei oo siltä illalta, jätin ne hommat vähän kokeneemmille:D

Tänää vielää pallotytöks SaVon peliin, ja illasta meinasin ruveta tekemään teille ekaa videopostausta!:) 

xoxo Sonja

keskiviikko 18. tammikuuta 2012

future is in my hands

Rupesin tänää miettimää tänää mitä mie oikeesti meinaan tehä peruskoulun jälkee. Oon ihan YLIKYLLÄSTYNY peruskouluun, Kerimäen pieniin piireihin, ja siihen miten ihmiset kohtelee toisiaan. Oisko tääl ketään, jolla on kokemuksia siitä että lukioon mennessä peruskoulun huolet on loppunu? Ei nimittäin haittais. Itehän oon päättäny että heti lukion jälkeen muutan kaaaaaaaaaaaauas pois täältä tuppukylästä esim. hesaan, ja keskityn lukemiseen, enkä mihinkään ihmissuhde soppiin. Tottakai asioita on nyt helppo sanoa, oikeesti toivon pientä helpotusta näihin asioihin. Itehän oon vakavasti päättäny et sitte ku miusta tulee ''iso'', miusta tulee asianajaja. Lukioon en kuitenkaa aijo kauaks lähtee, koska ei mulla oo siinävaihees nii paljo rahaa muuttaa minnekkää.
      Toinen asia mistä aijon nyt teille ärsyyntyneenä on pienet piirit. Kun asuu tälläsessä tuppukylässä, alkaa pikkuhiljan kyllästyttää se et kaikki tuntee kaikki, ja jos sanot jollekki jotain henkilökohtaista, ei mee ku päivä nii siitä tietää koko kirkonkylä, that sucks! No mut onha tässä joitakin hyviä asioita, jotka ei tosin nyt tuu mielee, mut tän avautumisen jälkee voisin lähtee saunaa!

xoxo Sonja

tiistai 17. tammikuuta 2012

löhöilyä

Tän päivän oonki sit viettäny kotona, kuumemittari nääs näytti aamulla 37.3 jes! Tänään en siis oo saanu mitää hienoo aikaan, aamulla kattelin putousta boksilta, ja sen jälkee pistin simmut kii ja kävin nukkumaa.Heräilin siinä neljän aikaa joten nyt on pöpperöinen olo:D sainki sitte idean että voisin kuvailla teille tärkeimmät tölöttini mitä pistän ihteeni, eli siis meikit, ja hiustuotteet. Boonuksena vielä mun 'minimaalinen' kynsilakkakokoelma :) Huomenna ois ollu tarkotuksena lähtee käymää Savonlinnassa kaupoilla, mutta se idea sitte meni pielee tän kuumeen takia:(







  Lempi hajuveteni: CK Shock♥ ja Beyoncen heath hajuvesi, joka tosin loppu :(




Tähän loppuun annan teille vielä haasteen! Elikkäs kommentoikaa tähän kirjoitukseen postaustoiveita, niin yritän toteutella niitä =)

maanantai 16. tammikuuta 2012

H&M kuolailua

Löysin itteni taas H&M:n nettisivuille ja ei tarvii varmaa sanoo muuta ku AH! Tässä siis parhaat päältä, ja laitoin loppuu myös viimeviikolla tulleet vaatteet! :)
 Perus housut 9.95, ei nää mitenkää erikoiset oo mut tajusin et ei miulta löydy ku farkkuja ja lökäreita. Oiva juttu täydentämään mun minimaalista vaatehuonetta!
 Tavalliset valkoset shortsit 9.95, ajatuksena olis ettii jotain laivaston sinistä ja punasta näitten kaa. Like It!

Perus kauluspaidatki uupuu :oo löytyy hinnalla 14.95
Miulta löytyy ihan liika villatakkeja, mut niitä ehkä 8/9 on räikeitä värejä, ja kaipaisin jotain hillitymmän väristä. Tää sattu mun silmään, ja onhan tässä aika upee leikkauski (paitsi että tajusin että eihän neuleita leikata, nojoo) :D

Ja tässä vielä ne tulleet tilaukset:
Valkoinen bandeau-yläosa 9.95, korostaa rusketusta (elisiis mun tapauksessa punotusta) kesällä. Narun joka menee kaulan ympäri saa pois, ja ihe tykkään pitää ilman.
Ihan tavallinenmusta hipsteri alaosa 7.95

 Viimeisenä muttei vähäisimpänä pilotti-aurinkolasit 5.95, joihin rakastuin heti!♥ pelkään vaan et rikon nuo langan laihat sangat.. :(

Mut tässä tää nyt sit oli! Eiku säästämää viikkorahoja, et saisin nää joku kaunis päivä ostettuu :D
xoxo Sonja

ei niin hirvittävä maanantai

Tänää oli ihana päivä koulussa, eka tupla kuvis, sit tupla kässä, sen jälkee päivän pilaajat matikka ja ruotsi. Kässässä tehtiin helmikudontaa, ja ihme ja kumma osasin sen suht koht' hyvin :D Kuviksessa tehtiin jotai abstrakteja töitä (onkohan toi sana oikein :D) joten, mie rupesin tekee jotain ihan muuta mitä piti. Yllättävää sinääsä :D Nyt vielä lentopallo harkat eessä, ja illalla sitä iänikuista siivoomista. Maanatait on joskus ihan siedettäviä!:)
 kiharat♥

 mun käsitys sydämmestä


 talvi ♥


Oon ihan hurahtanu tähän kappaleeseen, vaikka äiti onki sitä mieltä että nykyajan musiikki on onnetonta jumputusta :D Tykkään! ♥

Mut nyt tosiaan harkkoja kohti! ->

xoxo Sonja


sunnuntai 15. tammikuuta 2012

kuvia :)

 Illalla sain tosiaan persukseni ylös sieltä sängynpohjalta ja neljän kilsan hölkkälenkin jälkee suuntasinki Amalin luo. Kaiveltiin Amun koneelta jotai jonkun ajan takaa olevia 'mielenkiintoisia' kuvia. Saihan noille tovin nauraa mut hei nyt enjoy!
joo elkää nýt sanoko noista meikeistä mitää, pitäähän sitä nyt välillä hurjastella :D


joo tuota :D 


kolilta kesältä=)

joo no tää nyt oli vähän tämmöne koitan laittaa teille vähän pidemmän postauksen huomenna.
Heisuu Sonja´xoxo